החשיבות של עורך דין ושמאי מקרקעין
החשיבות של עורך דין ושמאי מקרקעין
07/16/23

החשיבות של עורך דין ושמאי מקרקעין

השקעה בנכסי נדל״ן נחשבת לאחד המיזמים המתגמלים אבל גם המאתגרים ביותר. תחום הנדל״ן אמנם לא חף מסיכונים אבל שמאי מקרקעין ועורך דין בתחום יסייעו לכם לקבל החלטות אסטרטגיות זהירות בהשקעות שלכם בענף הבניה.

על שני אנשי המקצוע המעורבים בעסקי מקרקעין 

שמאי מקרקעין מספק ללקוחות אומדן לגבי שוויו של נכס מסוים נכון לתאריך מסוים. חוות דעת אלה חיוניים לעסקים, למשרדי ממשלה, לאנשים פרטיים, למשקיעים ולנותני משכנתאות, ומאפשרים להם לקבל החלטות מושכלות בעסקי הנדל״ן.

עורך דין תכנון ובניה מסייע ללקוחות להתמודד עם אתגרים משפטיים וסכסוכי תשלום נפוצים בענף הבנייה. כאשר אלה לא מטופלים כהלכה על ידי עורך דין מקצועי, עלולות להיווצר בעיות שונות, כמו עיכובים בתשלומים, החמרת היחסים ואפילו הפסקת העבודה. 

על חשיבותו של שמאי המקרקעין

יש סיבות רבות בגינן כדאי להיעזר בשירותיו של שמאי בעת השקעה בנדל״ן. קודם כל, שמאי מקרקעין מצויד בידע המאפשר לו להעריך את ערכו הנכון של הנכס. שמאי מוסמך מסייע גם לזהות ביקוש לסוג מסוים של נכסים, נקודות מחיר או שוק במצב ספיגה.

שמאי מקרקעין יכול לאמוד את גובה הארנונה. הארנונה היא הוצאה משמעותית לבעלי נכסים מסחריים או נכסי מגורים. שמאי מקצועי ומורשה יכול להעריך ולחשב את גובה הארנונה.

שמאי מקרקעין עוזר ללקוחות המתקשים לקבל אישור למשכנתא. רוב הגופים המעניקים משכנתאות דורשים הערכת שווי הנכס על מנת להבטיח שהנכס אכן מתומחר כראוי. הערכת נכס על ידי איש מקצוע היא אחד השלבים המרכזיים בדרך לקבלת משכנתא למימון הרכישה. 

שמאי מקרקעין מציע אסטרטגיה ומציב יעדים ריאליים להשקעה בנדל״ן. לשמאי יש תפקיד מרכזי בקבלת החלטות אסטרטגיות בהשקעות נדל״ן. השמאי, המגובה ביודע ובמומחיות שלו, מאפשר ללקוחות לקבל החלטות מושכלות חשובות הן להגנה על הנכס והן להשגת תשואות מקסימליות עבור ההשקעה. 

שכירת שמאי מקרקעין היא דרך מעולה לקבלת חוות דעת חסרת פניות והוגנת באשר לערכו הסביר של הנכס. למעשה, השמאי מאפשר לכם לוודא שלא תשלמו יותר מדי עבור הנכס. 

על חשיבותו של עורך דין תכנון ובניה

אולי אתם חושבים שאתם לא זקוקים לשירותיו של עורך דין תכנון ובניה, אלא אם כן תתעורר איזו בעיה משפטית. אבל, אם תהיו פרואקטיביים ותוודאו שאתם מוגנים, עוד לפני שאתם מתחילים את העבודה, תוכלו לחסוך לעצמכם זמן וכסף בהמשך. היבטים רבים בבנייה מסתמכים על החוזה. חוזה בנייה טוב מפרט בבירור את הציפיות של הצדדים לגבי פרויקט הבנייה. החוזה קובע קווים מנחים ברורים באשר לתשלומים ולשינויים בעבודה במקרה הצורך. 

עורך דין בתחום יוכל לעזור לכם לפתור מחלוקות עוד לפני שהן מתרחשות, או לעזור לכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר אם כבר התעוררה מחלוקת כלשהי.

כעת, אתם בוודאי כבר מבינים עד כמה חשוב להסתמך על המקצועיות של עורך הדין ושמאי המקרקעין בפרויקט הבניה הבא שלכם.

מאמר זה נכתב בשיתוף אתר חדשות פוסטה>> https://posta.co.il/

 

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button גם בווצאפ