כיצד תתכוננו ל- מכירת הבית שלכם?
כיצד תתכוננו ל- מכירת הבית שלכם?
07/16/23

כיצד תתכוננו ל- מכירת הבית שלכם?

הערכת שווי ערך הדירה היא תהליך קריטי במכירת ושיווק נכס וכן ברכישתו. שווי הנכס מושפע מהרבה מאוד פרמטרים וקריטריונים שעושים הבדל, אבל מעבר למחיר השוק ושוויו של הנכס על פי הערכת שמאי, רוכשים רבים יתרשמו מהדירה גם מהבחינה הוויזואלית ויהיה קל יותר להגיע למצב של מכירת הבית שלכם, אם הם יאהבו את הדרך שבה היא תראה להם במבט ראשון ולכן, חשוב לחתור לכך שהדירה תהיה נעימה, מזמינה ומסוגננת.
למרבה השמחה, ישנן פעולות קטנות שיכולות לחולל שינוי חזותי משמעותי ולייצר תחושה של בית גדול יותר מכפי שהוא באמת ובהחלט אטרקטיבי לרכישה ולמגורים.

לפניכם מספר שדרוגים חיוניים המסוגלים לגרום לבית שלכם להראות מואר, מרווח ונחשק על מנת שיהפוך לנכס מבוקש בשוק וייחטף בהקדם האפשרי.

מכירת הבית שלכם: בחירת צבעים נעימים לעין

הצבעוניות של החלל קריטית לאווירה ולמראה הנכס. מומלץ לבחור פלטת גוונים בהירה שמייצרת תחושת אווריריות ומעצימה גם את האור הטבעי וגם את המלאכותי ואפשר לבחור מוקד כוח – קיר שיהיה צבוע בגוון עז או דומיננטי יותר על מנת למשוך את תשומת הלב לאחד הספוטים.
למשל, הקיר בסלון מאחורי מערכת הישיבה או קיר מאחורי המיטה או אחד מכותלי הבית במבואה.
חשבו גם על צביעת הרהיטים הקבועים כמו חזיתות ארונות המטבח או ארונות קיר וכן שילוב פריטים בגוונים מרגיעים ובהירים נעימים וקלאסיים. פטנט נוסף הוא שילוב של מראה ומיקומה מול מקורות אור מלאכותיים או טבעיים להעצמת האור במיוחד בחדרים צרים כמו במסדרון.
נסו להאיר גם אלמנטים דקורטיביים כמו יצירות אמנות או ואזות באמצעות גופי תאורה שנועדו למטרות הדגשה.

מכירת הבית שלכם: שילוב רהיטי יוקרה מעוצבים

רהיטים יוקרתיים שעומדים בסטנדרטים גבוהים של איכות מקפיצים את המראה ותורמים לאווירה אלגנטית ולמראה מרשים. נסו לחלק את הבית לאזורים כך שכל אזור יהיה גם פונקציונאלי וגם אסתטי.
רבים מחפשים פינת אוכל בה יוכלו לסעוד ולארח וכדאי להשקיע גם בבחירת כסאות מעוצבים לפינת אוכל תוצרת איטליה שיצרו את הרושם המבוקש. החלפת כיסאות אינה פעולה יקרה יתר על המידה ועם זאת, יכולה לשדרג משמעותית את האופן בו ייתפס החלל והבית בכלל.
כנ”ל בנוגע לתוספות ולהחלפות קטנות כמו של רגליים לספה או ידיות דקורטיביות יותר לארונות, שינוי חזיתות המטבח בפריטי נגרות בהתאמה אישית או חיפויים בעלי טקסטורה מעניינת ואפקט בלתי שגרתי או החלפת אזורים ברצפה בחיפוי פרקט שייתן את הטון מלמטה. 

סידור מאורגן וקומפוזיציה יעילה

נסו לנצל את כל הנישות והפינות בחדרים על מנת לרווח את השטח ולפנות את המרחב כך שייראה גדול יותר. השתמשו, למשל, בקיבוע מדפים מרחפים, כדי לפנות את הרצפה ובנישות גבס לאחסון פריטים. חשבו גם על פתרונות אחסון סמויים מאחורי חזיתות של ארונות מטבח או ארונות בחדר השינה כדי לייצר מראה אחיד ונקי שיכול להכיל פריטים.
חשבו כיצד לסדר את הרהיטים כדי שהחדרים ייראו גדולים אך לא עמוסים. לדוגמא – ספה פינתית תתאים יותר לחדר עם פינה ואפשר “לשבור” את המראה הליניארי של הבית באמצעות שולחנות עגולים או מיטה בעלת קונסטרוקציה מעוגלת או להמשיך את הקו הישר באמצעות פינת אוכל ישרה שתוחמת את המרחב או חוצצת בין המטבח לסלון. 

הוספת אביזרים שמעניקים את הטאץ’ המבוקש

חשבו על משחק בין מרקמים וכן על שדרוג הרהיטים הקיימים באמצעות פריטי טקסטיל או אביזרים משלימים ונלווים דוגמת כריות נוי על ספה גם אם הספה ראתה ימים טובים מאלה, הוספת שטיחים שמגדירים את החלל ומהווים קו הפרדה אך גם מוסיפים נגיעה של רכות וכנ”ל ווילונות יפים ופסלים אמנותיים, שעונים מרשימים המתנוססים על הקירות ומסגרות יפות לתמונות או למראות. 

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button גם בווצאפ